ساسان و داداش

بد نیستیم رد دادیم

ساسان و داداش

بد نیستیم رد دادیم

  • ۰
  • ۰

استاتوس و جملات زیبا ، عاشقانه و رمانتیک تلگرام و اینستاگرام 96 – 2017

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک

مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص

••• جملات زیبا و عاشقانه •••

جنس دلتان از چیست ؟

که اصلا تنگ نمی شود …

مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص

••• جملات زیبا و عاشقانه •••

زندگی بسیار کوتاه تر از آنست

که بخواهیم بعضی از کلماتِ مهم را ناگفته نگه داریم !

مثل دوستت دارم

مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص

••• جملات زیبا و عاشقانه •••

هیچ وقت نگفت دوستت دارم

ولی همیشه

شالی را سر می کند

که میداند به او نمی آید

اما

من برایش گرفته ام …

آریا نوری

مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص

••• جملات زیبا و عاشقانه •••

و خداحافظی

وصله یِ غمگینی ست

که به چشم هایمان می‌دوزیم . . .

مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص

••• جملات زیبا و عاشقانه •••

گفت: هیچکس از دوری نمرده !

مرده ؟!

تو دلم گفتم:

اونایی که مردن زبان گفتن ندارن …

محمد مرکبیان

مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص

••• جملات زیبا و عاشقانه •••

زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم

دوست داشتن تــــــــــــــــــــــو …

مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص

••• جملات زیبا و عاشقانه •••

روزگاری یک تبسم

یک نگاه

خوش تر

از گرمای صد آغوش بود . . .

فریدون مشیری

مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص

••• جملات زیبا و عاشقانه •••

یک فصل از یک قصه؟

نه! این را نمی خواهم

می خواهم از این پس

تمامِ ماجرا باشی . . .

مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص

••• جملات زیبا و عاشقانه •••

همه

لرزش دست و دلم

از آن بود که

که عشق

پناهی گردد،

پروازی نه

گریز گاهی گردد …

احمد شاملو

مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص

جملات زیبا عاشقانه

  • ۹۵/۱۱/۲۸
  • مهرداد دومینو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی