ساسان و داداش

بد نیستیم رد دادیم

ساسان و داداش

بد نیستیم رد دادیم

  • ۰
  • ۰

استاتوس و جوک های خفن ، داغ و بی ادبی تلگرام و اینستاگرام 96 – 2017

جوک , جک , جوک خفن

••• جوک های خفن •••

دخترا زمانی عکس ۲نفره میذارن پروفایلشون که

مطمئن باشن از نفر دوم قشنگ ترن !

••• جوک های خفن •••

امسال هر کی پرسید عید کجا میری؟

میگم بلیط و ویزای آمریکا داشتم،

ترامپ گند زد بهش میمونیم خونه !

••• جوک های خفن •••

فرق بچه هاى دهه‌ى شصت و هفتاد از میوه برداشتنِشون معلوم میشه،

شصتى ها هنوز روشون نمیشه موز بردارند و بجاش نارنگى برمیدارن !

••• جوک های خفن •••

دانشمندان همچنان بدنبال اینن که

کشف کنن پسرها چطوری ۸:۲۵ بیدار میشن

و ۸:۳۰ سر کلاس حاضرن

••• جوک های خفن •••

کاربرد گوگوش تو خانواده ما اینه که

هی بگیم ببیــن همسن فلانیه ها!

بعد هی تعجب کنیم …

••• جوک های خفن •••

پر کاربرد ترین جمله دخترا

منم‌ اینهمه آرایش کنم از این خوشگلتر میشم !

••• جوک های خفن •••

سلامتى پسرى که رفت ساندویچى گفت عروسى عشقمه بندرى بزن،

یارو گفت دختره با یکى دیگه رفت؟

گفت نه دوماد منم هوس بندرى کردم اومدم اینجا

••• جوک های خفن •••

گفتم بابا بزرگ آخه شما چطوری زندگی می‌کردین!؟

نه تکنولوژیی نه چیزی.

گفت: همونطوری که شما الان زندگی می‌کنین، نه ادبی، نه شعوری !

••• جوک های خفن •••

اینایی که موقع امتحانا از گروها لفت میدن،

همونایی هستن که دبستان مامان باباشون

آتاری و کامپیوترشونو جمع میکردن

••• جوک های خفن •••

اول صبح‌ها آدم‌های تو خیابون طوری نگاه می‌کنن

انگار من از خواب بیدارشون کردم !

••• جوک های خفن •••

روغن نارگیل اگه خوب بود

موهای خودِ نارگیل اونجوری نبود

••• جوک های خفن •••

انقد که ایرانسل سعی کرده گولم بزنه تو مسابقه های اس ام اسی شرکت کنم

شیطان گولم نزده گناه کنم !

••• جوک های خفن •••

تنها جذابیتی که از اس‌ام‌اس‌ها باقی مونده

همون پیام‌های واریز پوله …

••• جوک های خفن •••

رفتم روانشناس ازم پرسید تا حالا شده برگردی و به عقبت نگاه کنی؟

یهو برگشتم پشتمو دیدم گفتم دیواره، خب؟

گفت مینویسم ببرنت تیمارستان …

••• جوک های خفن •••

یه رفیقی دارم خیلی لاغره

وقتی میخواد حرف بزنه قبلش میگه

بشنو از نی چون حکایت میکند !

جوک

  • ۹۵/۱۱/۲۸
  • مهرداد دومینو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی