ساسان و داداش

بد نیستیم رد دادیم

ساسان و داداش

بد نیستیم رد دادیم

  • ۰
  • ۰

راهنمای دریافت بک لینک رایگان واقعی گوگل

راهنمای دریافت بک لینک رایگان واقعی گوگل,گرفتن بک لینک رایگان از گوگل

برای موفقیت یک سایت داشتن بک لینک قوی ضروری است اما چگونه بک لینک قوی کسب کنیم؟ یکی از رایج ترین روشها خرید بک لینک است اما اینکار هزینه بر بوده و ممکن است هزینه آن برای ما مناسب نباشد.

روشهای کسب بک لینک رایگان بسیار زیاد هستند که ما در این مطلب سعی میکنیم بهترین آنها را همراه با توضیحات کامل به شما آموزش دهیم.

۱. بک لینک معتبر و قوی خارجی در شبکه های اجتماعی

امروزه خیلی از متخصصان حوزه سئو و بازاریابی ، شبکه‌های اجتماعی را جایگزینی قدرتمند برای موتورهای جستجو می‌دانند ! البته این موضوع به طور مطلق صحیح نیست اما نمی‌توان اهمیت شبکه‌های اجتماعی را نیز نادیده گرفت. شبکه‌های اجتماعی معتبر نزد موتورهای جستجو بخصوص گوگل نیز اهمیت ویژه‌ای دارند و اگر بتوانید فعالیت لینک بیلدینگ خود را بیشتر در آنها متمرکز کنید مسلماً بازدهی فوق‌العاده‌ای خواهید داشت.

از جمله شبکه‌های اجتماعی معتبر میتوانیم به فیس بوک ، گوگل پلاس ، لینکدین ، توییتر ، کلوب و … اشاره کرد.

شما پس از عضویت در هرکدام از این شبکه‌ها علاوه بر به اشتراک گذاری لینک مقالات خود میتوانید با ساخت صفحه اختصاصی برای سایت خود ، یک لینک مستقیم به صفحه اصلی سایت‌تان ارجاع دهید.

مطمئن باشید یکی از بهترین روشهای بدست آورردن بک لینک رایگان است.

۲. تولید محتوا و دریافت بک لینک رایگان

اما تولید محتوای با کیفیت چگونه به دریافت بک لینک رایگان مرتبط می‌شود؟

جواب ساده است اما شاید یک راهکار فوری نباشد؛ اکثر کاربران اینترنت برای خود وبلاگی برای انتشار علایق ، ایده‌ها و عقاید خود دارند، مطمئن باشید اکثر کاربران امروز اینترنت آنقدر باهوش هستند که فرق بین یک سایت تولید کننده محتوای اختصاصی و کپی کننده محتوای دیگران را می‌فهمند. شما با تولید محتوای اختصاصی این شانس را به مقالات سایت خود می‌دهید تا توسط کاربران خود بازنشر شوند و اینگونه یکی دیگر از طبیعی‌ترین انواع بک لینک رایگان را دریافت خواهید کرد.

اگر روند انتشار مقالات با کیفیت‌تان ادامه داشته باشد مطمئناً از طرف سایت‌های معتبر مرتبط با حوزه شما نیز به همین روش بکلینک‌های بسیار با کیفیتی دریافت خواهید کرد.

راهنمای دریافت بک لینک رایگان واقعی گوگل,گرفتن بک لینک رایگان از گوگل

۳. بک لینک رایگان ایرانی در انجمن های گفتگو

انجمن‌های بزرگ زیادی هستند که برای فعالیت مثبت شما اهمیت قائلند؛ در این انجمن‌ها شما میتوانید مقالات اختصاصی خودتان را بازنشر کنید و در انتها یک لینک منبع به سایت خودتان بدهید. البته در بعضی از انجمن‌ها امکان درج لینک در متن تاپیک نیز وجود دارد اما باید دقت کنید که چگونه و به چه کلماتی لینک می‌دهید و آنقدر تاپیک را لینک گذاری نکنید که به عنوان تبلیغات تاپیک شما را حذف کنند.

یک نکته مهم: سعی کنید این فعالیت را در انجمن‌هایی انجام دهید که پربازدید و فعال باشند ؛ تاپیک شما اگر مورد بحث دیگر کاربران قرار گیرد و داغ شود تاثیر بسیار بالاتری برای شما خواهد داشت . در ضمن در صورت امکان سعی کنید عنوان تاپیک و عنوان مقاله اصلی در سایت شما یکسان نباشد.

4. بک لینک واقعی با درج نظر در سایت ها

معمولاً اکثر سایت‌ها، امکان درج نظر برای کاربران خود را فراهم می‌کنند و همراه با نظر کاربر ، آدرس وبسایت یا وبلاگ او را نیز لینک می‌کنند. اگر عادت به وبگردی زیاد دارید و وقت خود را صرف خواندن مقالات مختلف در سایت‌های گوناگون میکنید پس چرا از اینکار خود یک استفاده مفید نمیبرید ؟ از همین امروز شروع کنید و هر مقاله‌ای را که میخوانید با یک نظر هم از نویسنده مقاله تشکر کنید(نقد ، پیشنهاد) و هم یک امتیاز مثبت برای خودتان کسب کنید !

البته بیشتر از ۹۹.۹۹ درصد لینکهای موجود در قسمت نظرات به صورت Nofollow درج میشوند اما مراقب باشید این دلیلی برای منصرف شدن‌تان از این راه ساده برای بدست آوردن بک لینک مجانی نشود. اگر سایت مورد نظر یک سایت معتبر بوده و مقاله مورد نظر شما نیز ارتباطی موضوعی (هرچند ناچیز) با سایت شما داشته باشد شک نکنید که صرف نظر از فالاو یا نوفالاو بودن ، این بکلینک برای وبسایت شما مفید خواهد بود.

5. بک لینک رایگان در پروفایل سایت های معتبر

یکی دیگر از روشهای کسب بکلینک رایگان برای وبلاگ و سایت شما ، استفاده از پروفایل خود در سایت های معتبر است. در حال حاضر اکثر انجمنهای ایرانی پس از ثبت نام امکان درج یک آدرس سایت، بعنوان وبسایت شخصی را به شما می‌دهند. حالا اگر میخواهید چند بک لینک با کیفیت و رایگان برای وبلاگ خودتان بگیرید پیشنهاد میکنیم همین امروز چند انجمن مطرح ایرانی مانند : پرشین تولز ، هم میهن ، انجمن آلامتو ، پیچک و … را انتخاب کنید و فعالیت خودتون رو برای گرفتن بک لینک رایگان شروع کنید.

نکته مهم: اگر تصمیم داشتید برای لینک سازی سایت خود هزینه کنید و روشهای رایگان دریافت بک لینک بالا را نیز انجام داده اید پیشنهاد میکنیم بجای خرید مستقیم بک لینک از خدمات رپرتاژ آگهی استفاده نمایید.

راهنمای دریافت بک لینک رایگان واقعی گوگل

  • ۹۶/۰۲/۳۱
  • مهرداد دومینو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی