ساسان و داداش

بد نیستیم رد دادیم

ساسان و داداش

بد نیستیم رد دادیم

  • ۰
  • ۰

فال روزانه - فال امروز - فال روز

فال روزانه یکشنبه 30 آبان 95 فال روز تولد امروز 30 آبان 1395

اگر امروز معشوقه تان رفتار عجیبی دارد، بهتر است او را زیر سوال نبرید. شاید می خواهد برنامه ریزی کند تا شما را سورپرایز کند و نباید که چیزی دراین باره بدانید. اگر به همسرتان توجه نکنید، احتمالا در روزهای آینده صبحانه را برایتان روی تخت نیاورد! یک کار خودانگیز برایش انجام دهید. این کار نتیجه خیلی خوبی خواهد داشت.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

قبل از پایان سال به دنبال یک ماجراجویی خیلی خوب هستید. مطمئن نیستید که باید چطور باشد، ولی می توانید اسکی یا چتر بازی را امتحان کنید. نه؟ می توانید یوگا و یا رقص را امتحان کنید. هرکاری که می کنید، باید اطمینان یابید که همه خبر دارند چه کاری دارید می کنید. همه شکه خواهند شد.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

یک راز خیلی سنگین دارید که تا مدتی نمی توانید آنرا به کسی بگویید. این خیلی سخت است. به فردی که راز را به شما می گوید بگویید که از پس آن برنمی آیید و از او بخواهید که اشتباهش را قبول کند. نمی خواهید که مجبور شوید وقتی اوضاع کمی خطرناک می شود، سکوت کنید. فقط طوری رفتار کنید که انگار اهمیتی برایتان ندارد، ولی کاری کنید که بداند برای مدت طولانی ساکت نخواهید ماند.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال حافظ با معنی | فال روزانه تولد

فال روزانه - فال امروز - فال روز


  • ۹۵/۰۸/۲۹
  • مهرداد دومینو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی