ساسان و داداش

بد نیستیم رد دادیم

ساسان و داداش

بد نیستیم رد دادیم

  • ۰
  • ۰

فال روزانه شنبه 22 آبان 95 فال روز تولد امروز 22 آبان 1395

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

ورود ماه به ششمین خانه جزئیات باعث می شود که احساس کنید سر شما از شدت کار دارد می ترکد. اگرچه شما از اینکه همیشه مشغول باشید لذت می برید، اما از اینکه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و هیچ کدام از آنها به خوبی انجام نشده اند خوشتان نمی آید. عطارد آهنین وارد نشان شما می شود، بنشینید و لیستی از کارهایی که باید به پایان برسانید تهیه کنید.وظایف تان را در اولویت قرار دهید و بعد به سر کارتان بازگردید.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

مطمئن باشید، امروز می توانید تا می توانید به خودتان خوش بگذرانید، اما نگرانی های جدی هم که دارید اکنون کم رنگ تر نمی شوند. شاید به خاطر این باشد که می دانید که حتی سطوح کوچکی از مشکلات می توانند معنای عمیقی در درون خود داشته باشند…. و شما می خواهید اگز لازم است از آنها سر درآورید. به تدریج پیش بروید. تنها فوریت آن خود شما هستید. هر کسی می تواند خوشحال و شاد باشد اگر به خود بیش از حد فشار و استرس وارد نکند.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

ماه کامل امروز در نشان شما می تواند شما را تا هر جا که بخواهید بکشاند. در کارتان مسئولیت هایی دارید که به شما استرس وارد می کنند و شما نیاز دارید که از فرضیات خود تان برای انجام آنها بهره بگیرید. اما تمایل دارید که برای کنترل کردن امور، همه چیز را تغییر دهید- در جهان فردی و شخصی خود، زندگی خانوادگی و حتی تمرینات و مراقبه های روحی و روانی تان- سعی کنید فرضیات شخصی خود را بر کسی تحمیل نکنید؛ از طرف دیگر، از آنها عقب نشینی هم نکنید. انکار و تکذیب فقط پریشانی شما را بیشتر می کنند، پس صادق باشید که جهان برایتان پر از آرامش و صلح شود.

فال روزانه طالع بینی امروز فال روز تولد

فال حافظ | فال روزانه

  • ۹۵/۰۸/۲۱
  • مهرداد دومینو

فال امروز

فال روز

فال روزانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی