ساسان و داداش

بد نیستیم رد دادیم

ساسان و داداش

بد نیستیم رد دادیم

  • ۰
  • ۰

انواع مدل متن و شعر کارت عروسی جدید خاص و فانتزی 96 و 2017

کارت عروسی,مدل کارت عروسی,نمونه کارت عروسی,شعر کارت عروسی

آری آغاز دوست داشتن است

گر چه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست

شعر کارت عروسی

انواع مدل متن و شعر کارت عروسی جدید خاص و فانتزی

متن های کارت عروسی,اشعار کارت عروسی,کارت عروسی فانتزی,کارت عروسی جدید

خدا هدیه ای به آدم داد

و مهر حوا را به دل او انداخت

باید آسمان را آذین می بست

ستاره ها را برق می انداخت

خدا لبخند زد

تنهایی فقط زیبنده خودش بود!

در جشن پیوند آسمانیمان، همه فرشته ها دعوت دارند!

کارت عروسی

انواع مدل متن و شعر کارت عروسی جدید خاص و فانتزی

کارت عروسی دست ساز,کارت عروسی خاص,کارت عروسی متن,کارت عروسی شعر

ای از عشق پاک من همیشه مست

من تو را آسان نیاوردم بدست

بارها این کودک احساس من

زیر باران های اشک من نشست

من تو را آسان نیاوردم بدست

متن کارت عروسی

انواع مدل متن و شعر کارت عروسی جدید خاص و فانتزی

کارت عروسی

  • ۹۵/۱۱/۳۰
  • مهرداد دومینو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی