ساسان و داداش

بد نیستیم رد دادیم

ساسان و داداش

بد نیستیم رد دادیم

  • ۰
  • ۰

مجموعه متن ، اس ام اس و جملات زیبا و عاشقانه شب بخیر 96 و 2017

شب بخیر,اس ام اس شب بخیر,متن شب بخیر

مجموعه متن ، اس ام اس و جملات زیبا و عاشقانه شب بخیر

اس ام اس شب بخیر

شب شده

بیا آغوشت را بگشا

نبض زندگی ام

در خواهش یک شب بخیر تو

می زند

دریغ مکن….

مجموعه متن ، اس ام اس و جملات زیبا و عاشقانه شب بخیر

پیامک شب بخیر

همه آرام گرفتند و شب از نیمه گذشت

آنچه در خواب نرفت چشم من و یاد تو بود …

مجموعه متن ، اس ام اس و جملات زیبا و عاشقانه شب بخیر

متن شب بخیر

شبها

کنار پنجره بخواب

اینجا خورشید من

بی اذن نگاه تو

طلوع نمی کند

شب بخیر عشقم

مجموعه متن ، اس ام اس و جملات زیبا و عاشقانه شب بخیر

جملات شب بخیر

دنیای بزرگی ندارم اما همه ی دنیای من تویی

شبت بخیر دنیای من

مجموعه متن ، اس ام اس و جملات زیبا و عاشقانه شب بخیر

اس ام اس عاشقانه شب بخیر

الکی نیست که میگن ” شب به‌خیر! ”

دردا تو تنهایی شب گنده ترن

شبتون بخیر

مجموعه متن ، اس ام اس و جملات زیبا و عاشقانه شب بخیر

اس ام اس زیبای شب بخیر

شب بخیرت را به من نگو !

شبی که بی تو بگذرد ، کجایش خیر است …

پیامک شب بخیر

مجموعه متن ، اس ام اس و جملات زیبا و عاشقانه شب بخیر

اس کوتاه شب بخیر

ای کاش کنارت بودم تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم

و تو آسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت

نور باران کنی تا خوابت ببرد

شبت بخیر عزیزم

مجموعه متن ، اس ام اس و جملات زیبا و عاشقانه شب بخیر

شعر شب بخیر

بخواب ای آفتاب بی غروبم

شب تنهایی دل ها دراز است

دعایت میکنم هر شب همین وقت

که درهای دعا تا صبح باز است

مجموعه متن ، اس ام اس و جملات زیبا و عاشقانه شب بخیر

اشعار شب بخیر

دلت خرسند

لبت گلخانه لبخند

و چشم روشنت ارام چون دریا

به کامت باد شادی‌ها

شبت پر ستاره باد عشقم

خوب  بخوابی همسر عزیزم

عکس شب بخیر

مجموعه متن ، اس ام اس و جملات زیبا و عاشقانه شب بخیر

متن های شب بخیر

شب عاشقان بی‌دل چه شبی دراز باشد

تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد

عجبست اگر توانم که سفر کنم ز دستت

به کجا رود کبوتر که اسیر باز باشد

اشعار سعدی

مجموعه متن ، اس ام اس و جملات زیبا و عاشقانه شب بخیر

sms شب بخیر

صدایت در گوشم زمزمه می شود

نگاهت در ذهنم مجسم

ولی من تو را می خواهم نه خیالت را

شبت ستاره باران

جملات شب بخیر

مجموعه متن ، اس ام اس و جملات زیبا و عاشقانه شب بخیر

shab bekheyr

در هوایت بی‌قرارم روز و شب

سر ز پایت برندارم روز و شب

جان و دل از عاشقان می‌خواستند

جان و دل را می‌سپارم روز و شب

مولوی

مجموعه متن ، اس ام اس و جملات زیبا و عاشقانه شب بخیر

  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • مهرداد دومینو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی آشپزی